Echipa de gestionare a crizelor

        Echipa de gestionare a crizelor ( pe plan local) trebuie sa intreprinda urmatoarele actiuni si/sau activitati:
         Inainte de evenimente:
 
--- sa conceapa  planului  anual de actiune ( sau sa- revizuiasca pe cel precedent) , să facă copii pe care sa le puna  la dispoziţia angajaţiilor  şi apoi sa il trimita autoritatilor competente.
 
--- sa faca instruiri/training asupra  planului de exercitii- test a planului de evacuare.
 
--- sa faca instruirea personalului potrivit funcţiilor lor.
  --- sa determine metodele de monitorizare a situaţiilor de urgenţă.
          
In timpul evenimentelor (situatii  de urgenţă)  sa faca  următoarele:
1. Sa atribuie sarcini către personalul pentru a efectua acţiuni specifice.
2. Sa dea ordinul de evacuare, dacă se consideră necesar.
3. Să ia orice alte acţiuni necesare pentru a proteja viaţa.
          De asemena in timpul evenimentelor :
      
-Face  rapoarte catre autoritati ( catre persoana desemnata sa le preia),sau catre echipa superioara de management a crizei.
      
-Evalueaza natura şi amploarea tuturor situaţii de urgenţă.
       -
Isi asuma controlul iniţial al tuturor acţiunilor de urgenţă până la preluarea lor de catre serviciile de urgenţă locale ale autoritatilor.
         Echipa se mai ingrijeste in timpul evenimentelor  :
1. Sa gaseasca  voluntari pentru a efectua acţiunile de sprijin.
2. Sa organizeze si sa dezvolte un sistem de ajutorare a persoanelor care au nevoie de asistenţă.